Запросіть інформацію про франшизу Квесторії просто зараз!

Що таке квесторії?

Квесторії — сюжетні ігри для днів народження, корпоративів та дитячих свят. На вихідні ми також збираємо відкриті ігри. Квесторії не прив’язані до місця — ведучий приїжджає з грою до клієнта додому, в офіс, кав’ярню або на пікнік.

У кожного гравця — свій персонаж та індивідуальні цілі: врятувати Світ або сховатися від поліції, знайти скарби або заховати стародавній артефакт.

Як досягти мети та перемогти — інтригами чи силою, харизмою чи фліртом — вирішувати вам.

В Америці відомі аналоги квесторій — murder mystery games, и Сімпсони розкажуть вам про них.

Ніколи не вчиняйте як Гомер :)

Перша гра відбулася у Санкт-Петербурзі (Росія) восени 2009 року. Через півроку у квесторії грали вже у Москві. А сьогодні „Квесторія“ — це партнерська мережа у 67 містах Росії, України, Білорусі, Казахстану, Узбекистану, Азербайджану та Ізраїлю

А ще ми активно виходимо на англомовний ринок

Тож, якщо російська — ваша рідна мова, але ви вже довгий час живете за кордоном і думаєте відкрити власну справу, наша модель бізнесу вам чудово підійде — наші ігрові матеріали створені російською та англійською мовами.

Хочу дізнатися більше

Вигоди та переваги франчайзі

Франшиза Квесторії — це не тільки сценарії, а готова система ведення бізнесу.

Що ми робимо для розвитку франчайзі?

Але наша модель бізнесу інша. Ми не продаємо коробки з іграми, а проводимо святкування, до того ж виїздом до замовника.

Виділяємо сторінку для вашого містана сайті «Квесторії»

Франчайзі отримує субдомен для свого міста на офіційному сайті questoria. Наприклад, kiev.questoria.com.ua (Київ) або ekb.questoria.com (Єкатеринбург). Ви використовуєте усі можливості сайту. Наприклад, можете приймати онлайн замовлення на ігри, продавати електронні подарункові сертифікати, використовувати готові Landing Page з описом послуг для рекламних кампаній.

Озброюємо покроковою рекламною стратегією...

Рекламний план — це перевірені технологічні алгоритми, покрокове виконання яких призводить до збільшення потоку клієнтів.

  • Як створити контент, що продає?
  • На яких майданчиках вигідніше розміщувати рекламні оголошення?
  • Як запустити «сарафанне радіо»?

На ці та багато інших питань у нас вже є відповіді та рішення. План — не догма, ми враховуємо ринкову кон’юнктуру. Тому стратегія постійно оновлюється та доповнюється дієвими прийомами та методиками, за допомогою яких франчайзі вже досягли результату.

«Рекламний план дійсно працює, а коли отримуєш перші результати, з’являється ще більше наснаги та вигадки, щоб виконувати та перевиконувати його. Усі дії з рекламного плану необхідні та важливі, а при виконанні в комплексі — вони дають синергічний ефект», — переконаний франчайзі Олександр Ліхіна (Харків, Україна)

...Посібник по бізнесу...

Докладний посібник зі створення та ведення бізнесу написав засновник „Квесторії“ Олексій Корсун, тренер з Agile та консультант зі впровадження гнучких процесів розробки (Scrum, Kanban). Ви отримаєте доступ до цінних знань у рамках специфіки нашого бізнесу:

  • допомога у постановці процесів у компанії
  • інструкції з організації та проведення ігор
  • рекомендації з підбору персоналу,
  • і т.ін.

засновник «Квесторії» Олексій Корсун

Скриптами продажів для переговорів з клієнтами

Ви отримуєте унікальний доступ до онлайн матеріалами з продажу, всі інструкції написані спеціально для продуктів Квесторії. Ви одразу уникаєте непотрібних помилок на старті переговорів з потенційними клієнтами. Ви також отримуєте скрипти продажів «на усі випадки життя». Напрацювання подібного досвіду триває роки. Ви на правах франчайзі використовуєте готові, багаторазово «обкатані» мовні модулі, перетворюючи потенційного клієнта на постійного.

Розвиваємо офіційні групи у соцмережах

Розвиткові бізнесу франчайзі сприяє маркетинг у соціальних мережах (SMM) — просування через популярні групи «Квесторії» у Facebook та Instagram. При цьому ви не вкладаєте у SMM ані долара, просування — за наш рахунок, а ви отримуєте нових клієнтів.

Збільшуємо ваші продажі за рахунок потенціалу CRM

Ми безкоштовно надамо вам доступ та навчимо користуватися корпоративною CRM — системою для обліку та роботи з клієнтами. Ви вносите інформацію, відмічаєте етапи угод, а вашим клієнтам автоматично приходять гарні листи, що продають. Інформація про усіх клієнтів та їхні замовлення — в одному місці разом з аналітикою про кількість успішних та невдалих угод, джерелах клієнтів, ефективності продажів. Ви концентруєтеся на головному — якісно проводите ігри та отримуєте свій прибуток.

Корпоративна CRM

Забезпечуємо брендованими рекламними матеріалами

Франчайзі отримують безкоштовний доступ до брендованих матеріалів: маркетинг-кіту, дизайн-макетам банерів та афіш, тейблтентам, шаблонам листів та візиткам. Відповідно, ви заощаджуєте час та гроші на дизайні рекламних матеріалів.

Видаємо одразу три сценарії

Стандартна квесторія ідеальна для проведення днів народження. Міні — для швидких відкритих ігор за розкладом та презентацій. Усі 35 оригінальні сценарії, які ми вам надамо, вже «обкатані» та аудиторії не менш ніж 10 000 осіб. Про результати роботи нашої команди сценаристів красномовно свідчать відгуки, які залишають гравці з 45 міст 24 години на добу. Нові сценарії у різних жанрах виходять регулярно.

35

оригінальні сценарії

Підтримуємо в усіх питаннях

Штаб «Квесторії» — це фанати своєї справи, починаючи від генерального директора та закінчуючи відділом контролю якості.

Той, хто любить свою справу, радіє, коли вона знаходить відгук в інших. Бізнес-модель «Квесторії» побудована на постійній підтримці Штабом роботи франчайзі.

Необхідна бізнес-консультація? Будь ласка! Ми докладно відповімо на ваші питання щодо реклами, продажів та роботи з кадрами, наприклад, як навчити ведучих стандартів проведення квесторій.

Оцінюємо та впроваджуємо — для загальної користі

Ділимося концентрованим досвідом

Використовуйте у своїй роботі концентрований досвід від 62 франчайзі «Квесторії»

У процесі постійного обміну досвідом з колегами ви використовуєте вдалі рішення та відпрацьовані процедури проведення ігор, уникаючи помилок. Удача одного франчайзі — відкриті двері для успіху решти.

Досягаємо спільної мети

Невелика сума стартового внеску говорить про те, що у нас не бізнес-модель «продав франшизу — і забув про франчайзі», після чого той вирушає у вільне плавання.

Нам і приємно, і вигідно, і цікаво робити так, щоб ви розвивалися та заробляли, відточуючи майстерність. Наші цілі — спільні. У тому-то уся сіль.

Бонус: бізнес з проведення ігор приносить масу задоволення від спілкування з клієнтами — повірте ;) Приємно грати з розумними та цікавими людьми, а саме такі наші гравці

Чудовий бізнес! Особливо тішить, що ти не просто заробляєш, а даруєш людям емоції, свято! Володію франшизою з 2010 року і жодного разу не пошкодувала.Маргарита Орленко

Умови франшизи

Франчайзі «Квесторії» — наші однодумці

Ми даємо франшизу тому, хто здатен полюбити цей бізнес так само, як і ми. Для цього доведеться вчитися, працювати та вдосконалюватися у проведенні ігор — на цьому заснована наша бізнес-модель. Іншого шляху немає. Варіант «вклав — і забув» не про нас. Тому якщо ви просто шукаєте у що інвестувати і байдуже ставитесь до об’єкту інвестицій — не потрібно з нами працювати.

Станьте представником Квесторії. Це вигідно!

Гроші

У нас є 2 бізнес-моделі. Вибирайте ту, що підходить саме вам.

Пакет «Перша ластівка». Спробуйте себе в event-індустрії з мінімальними ризиками щодо фінансів! Низький стартовий внесок, низькі ризики. Підходить для початку затишного сімейного бізнесу.
Ви позбавлені левової частки адміністративних витрат: оренди, зарплати постійному персоналу та щомісячних роялті. І можете більше грошей вкласти у розкручування. А якщо трапиться «простий», жодних зайвих витрат.

Пакет «Франшиза». Почніть масштабний бізнес або розширте існуючий з Квесторією.

«Перша ластівка»«Франшиза»
Ідеально підходить для
  • «Пробного» запуску
  • Невеликих міст
  • Місто, де немає великої кількості російськомовного або англомовного населення
Побудови серйозного бізнесу
Стартовий внесок60 000 руб
  • Сайт місто.questoria.com
  • Підключення до CRM
  • Посібники з ведення бізнесу , маркетингу
  • Скрипти продажів
  • Доступ до групи наших франчайзі для обміну досвідом
  • 1 сценарій можна купити ще за додаткову плату
від 64 900 руб розрахувати
  • Сайт місто.questoria.com
  • Підключення до CRM
  • Посібники з ведення бізнесу , маркетингу
  • Скрипти продажів
  • Доступ до групи наших франчайзі для обміну досвідом
  • відразу 3 сценарія
Регулярні платежіЗамість щомісячного роялті ви платите:
  • 2000 руб./міс. Оплата поквартально, з 3-го місяця після підписання договору
  • 25 000 руб.— вартість нового сценарію.
Ці гроші йдуть на підтримку всієї інфраструктури (пошта, CRM, сайт, інтеграція з месенджерами , керівництва з бізнесу, маркетингу, скрипти продажів, нові сценарії)
Роялті щомісяця: 12,5% від виручки. В цю суму входить:
  • користування всією інфраструктурою
  • безкоштовне отримання нових сценаріїв
СценаріїНе більше 5 сценаріївНеобмежену кількість сценаріїв
Територія використанняВаше містоВаше місто або кілька міст, якщо обговорюємо це в договорі
ЕксклюзивністьТільки на сценарій. Інші сценарії можуть купити інші люди у вашому місті.На франшизу. Ніхто у вашому місті, крім вас, не матиме права проводити наші ігри

Оберіть початкові дані для розрахунку вартості франшизи:

Стартовий внесок:  *

Роялті: % від виручки

Додаткові капіталовкладення франчайзі (окрім стартового внеску) — це доставка ігор у ваше місто, поліграфія та канцтовари, регулярна реклама. Мати офіс у нашому бізнесі зовсім не обов’язково.
*Умови вказані для міст, де франшиза відкривається вперше. Докладніші умови по роялті уточнюйте за запитом.

Строк окупності
вкладень

3-5

місяців для міст
> 500 тис. мешканців

Роялті — чому це вигідно для вас?

Ми, як франчайзор, дбаємо про розвиток та появу нових ігрових сценаріїв, а це велика робота письменників, редакторів, дизайнерів, маркетологів. В свою чергу, нові готові ігри для вас поставляються абсолютно безкоштовно за рахунок виплачених вами роялті (оплата лише за доставку до вашого міста).

6

місяців для міст
< 500 тис. мешканців

Раніше я ніколи не думала, що зможу вести власний бізнес. Але мені так сподобалися живі квести, що я захотіла неодмінно поділитися цим видом дозвілля з іншими. Вирішила ризикнути, і не пошкодувала. Справа пішла, багато в чому завдяки всебічній підтримці від франчайзора. Я ціную наш якісний сайт, централізоване просування та постійне оновлення продукту на дуже комфортних умовах...
Дарія Ширяєва
Запросіть інформацію про франшизу Квесторії